Toate cele 32 de nationale care participa la mondialul din Brazilia si-au ales echipamentele cu care vor juca in aceasta vara. Daca prezenta celor de la Nike si Adidas nu este o surpriza, cei doi colosi fiind lideri mondiali in domeniu, langa ele vin puternic din spate cei de la Puma. Cu o ascensiune fulminanta in ultima vreme, Puma nu a reusit sa detroneze inca Nike si Adidas, dar rezultatele ultimilor ani, ii fac pe liderii corporatiei cu sediul in Germania, sa spere la mai mult. Astfel, in ceea ce priveste alegerile facute de Federatiile nationale de fotbal cu privire la echipamentul de joc si prezentare, clasamentul la varf este detul de strans. Lider este Nike, care are contracte de reprezentare cu 10 Federatii, urmeaza Adidas cu 9 si Puma cu 8.
Echipele de fotbal imbracate de Nike sunt: Brazilia, Croatia, Olanda, Australia, Grecia, Portugalia, Anglia, Franta, USA si Coreea de Sud. Adidas a reusit sa semneze cu urmatoarele 9 tari: Argentina, Germania, Spania, Mexic, Rusia, Japonia, Bosnia, Columbia si Nigeria, iar Puma a ajuns sa castige increderea nationalelor din: Camerun, Chile, Uruguay, Italia, Elvetia, Ghana, Algeria si Coasta de fildes. Interesanta a fost insa alegerea facuta de Belgia, considerata una dintre favoritele turneului final de anul acesta, care a decis sa nu semneze cu niciunul dintre “ granzii “ din industria echipamentelor sportive, alegand firma Burrda, un brand elvetian care imbraca in general echipele din Golful Persic.
Nike, Adidas si Puma nu vor fi singurele sigle vazute in Brazilia. Lotto, va aparea pe tricourile celor din Costa Rica, Iranul va purta Ulhsport, ecuadorienii Marathon, iar cei din Honduras vor imbraca echipamente produse de Joma. Exista sanse foarte mari ca lupta pentru suprematie atat in fotbal, cat si in productia de echipament, sa mearga mama in mana pana in finala. Printre favoritele la titlu, exista echipe care poarta echipamente de la toti cei 3 mari producatori.
Facebook
Twitter
RSS