Dupa explozia globala din lumea divertismentului care a avut loc o data cu lansarea hit-ului “Gangnam Style” al lui Psy, fiecare nou videoclip are un success incredibil. Noua piesa, Hangover , a strans peste 50 de milioane de vizualizari pe YouTube in mai putin de o saptamana de la lansare, iar cifrele cresc peste noapte. In acest moment, videoclipul are 58 milioane de view-uri. Psy a innebunit de aceasta data fanii stilului psychedelic trance prin colaborarea cu vedeta americana hip-hop, Snoop Dog. Noul videoclip este plin de culoare din toate punctele de vedere. Acesta imita comportamentele oamenilor din perioada de mahmureala, asa cum o spune si titlul piesei. Tinta principala a videoclipului, insa, este evidentierea stilului de viata coreean si a modului in care cetatenii Coreei de Nord isi beau bauturile traditionale pana in punctul de “black-out”. Sticluta verde care poate fi observata in videoclipul lui Psy contine o bautura pe care coreenii o numesc “soju”. O bautura distilata bazata pe orez care are 20 de procente de alcool si este extrem de ieftina (aprox 1$).
Unul dintre momentele spectaculoase la care participa Scy este domnino-ul shot-urilor. Acele shot-uri se numeste “Poktanju” = bomba alcoolica si contin bautura mentionata mai sus, soju, in combinatie cu whisky, ambele aruncate intr-un pahar cu bere. Acest obicei este real in Coreea si se mai numeste si “trenul soju”. Fantana verde in care Psy intra reprezinta exagerarea fenomenului coreean de inecare in alcool. In realitate, lucrurile nu sunt deloc diferite: se stie ca alcoolul intretinere in Coreea relatiile parteneriale de afaceri, cele amoroase, familiale, etc. Fiecare etapa a acestui videoclip a fost descrisa in detaliu de catre The Daily Mail UK; descrierea poate fi vazuta aici.
Videoclipul oficial al piesei Gangnam Style care a invadat lumea muzicii are in acest moment peste 2 miliarde de vizualizari. Trendul a devenit viral si a atins fiecare colt al lumii. Mai apoi, urmatorult hit, Gentleman, a ajuns la 697 milioane de vizualizari, dupa un an de la lansare. Cadentele repetitive ale stilului muzical new-age par sa incante publicul larg intr-un mod neasteptat. Ne asteptam la cifre impresionante si de aceasta data, datorita nivelului exagerat de alcool prezent in videoclip, prezentei lui Snoop Dog si repetitillor care au tendinta de a aduce spectatorii intr-o transa nebuneasca.
Facebook
Twitter
RSS