Febra pentru FIFA World Cup 2014 din Brazilia, si-a facut loc pana si in lumea modei. Cu ocazia acestei sarbatori a fotbalului mondial, firmele Puma și Alexander McQueen, s-au angajat intr-o aventura creatoare, cu scopul de a revizui codurile modelului clasic de “tacos”, creat de brandul german. Este vorba de modelul Puma King, creat in 1968, el ramanand in vigoare dupa patru decenii, adaptandu-se timpului si nevoilor jucatorilor de fotbal. In acest proiect s-au folosit elemente din istoria sportului rege, ingenios introduse de recunoscuta casa britanica.
[ads2]
Din modelul “Puma King”, semnat de casa de moda Alexander McQueen, s-au realizat doar 100 de perechi in doua editii limitate, care vor fi facuti cadou prietenilor selecti ai celor implicati in proiectul comun. Primul stil, din care au fost create 30 de perechi, este fabricat din piele de peste si se mandreste cu un strat de frunze de aur care sunt plasate cu mana. Mai putin exotic, al doilea model este conceput din piele supla lustruita de mana, prezentata intr-o nuanta rafinata de maro. Fiecare dintre cele 100 de perechi are cate un numar in partea superioara, detaliul care le asigura unicitate, subliniat prin procesul de creatie.
Aceasta editie speciala este insotita de o carte comemorativa, in care s-a introdus o retrospectiva a acestui model. Astfel, Puna King semnat de Alexander McQueen celebreaza istoria performantei si inovatia acestui brand sportiv, cu ajutorul uneia dintre firmele de proiectare pro-britanice. Asocierea nu ar putea avea mai mult succes. In lumea modei, ea fiind cunoscuta cu un anumit “scop”. Atingerea McQueen se reflecta in invelisul exterior, si de asemenea, in cusatura facuta de mana. Fiecare pereche de ghete a fost elaborata folosindu-se metode traditionale. Marca a facut un film de scurt metraj in care se ilustreaza intregul proces prin care s-a realizat acest model. Luxul este cu siguranta semnul distinctiv al acestei creatii.
Facebook
Twitter
RSS