Ascensiunea fulminanta din ultimul an a Simonei Halep, nu a ramas fara ecou nici la nivelul celor mai prestigioase firme de management sportiv din lume. Ajunsa in fazele superioare ale tuturor turneelor de Grand Slam din acest an si fiind la un pas de a deveni numarul 2 in clasamentul WTA, Simona este in atentia IMG World, cea mai mare companie de management sportiv din lume. Conform celor de la ziare.com, celebra societate anterior amintita, este extrem de interesata in a semna un contract de reprezentare cu Simona Halep. Potrivit sursei citate, primele discutii dintre cele doua parti au avut loc la Londra, dar seful departamentului de tenis al companiei nu a vrut sa ofere alte declaratii pe marginea acestui subiect, lasand doar de inteles ca au avut loc discutii preliminare. Se pare ca negocierile se vor finaliza cel mai devreme la sfarsitul acestui an, iar daca Simona va semna contractul de colaborare, va trebui sa plateasca un comision de 20%, pentru toate sponsorizarile obtinute prin intermediul IMG.
[ads2]
Parteneriatul ar putea reprezenta pentru Simona Halep, o adevarata lovitura din punct de vedere financiar, daca ne raportam la castigurile realizate de alti doi mari tenismani ai momentului, dupa ce au semnat contracte cu IMG. Este vorba despre numarul 1 din topul ATP, sarbul Navak Djokovici, care a incasat peste 10 milioane de dolari si de rusoaica Maria Sharapova in conturile careia au intrat aproape 25 de milioane de dolari. In acelasi timp, superstaruri din lumea tenisului, precum Roger Federer si Rafael Nadal, au avut contracte de reprezentare avantajoase cu firma IMG World, dar dupa mai multi ani de colaborare, au decis sa rezilieze aceste intelegeri. Tocmai de aici se ridica si cateva semne de intrebare referitoare la parteneriatul cu IMG, la care Simona Halep si reprezentantii ei trebuie sa gaseasca raspunsuri, inainte de a se lasa prinsi de mirajul banilor.
Facebook
Twitter
RSS