Lipsa banilor, timpul liber limitat sau pur si simplu frica de ocean, nu mai reprezinta obstacole in calea celor care isi doresc sa ajunga intr-o croaziera de lux. Acum, datorita Google Street View si companiei Royal Caribbean (detinatoarea celui mai mare vas de croaziera din lume, “Allure of The Seas”), experientele unice oferite de o croaziera pe mare, pot fi traite absolut gratuit, din confortul caminului propriu, fiind nevoie doar de o buna conexiune la internet!
Este vorba bineinteles de o croaziera virtuala, facuta posibila de dorinta celor de la Royal Caribbean de a-si promova afacerea. Conducerea companiei, a decis sa foloseasca Google Maps Business View (ramura comerciala a Google Street View), pentru a-i face interesati de o astfel de croaziera, pe toti cei care utilizeaza programul. “Oamenii intra pe internet pentru a se documenta inainte de a merge in vacante. Acesta este cel mai usor mod de a aduce oamenii la bord inainte de a fi fizic aici. Suntem increzatori ca odata ce oamenii vor avea parte de experienta virtuala Allure of The Seas, multumita Google Street View, vor fi convinsi sa incerce aceasta experienta unica si in realitate”, a declarat plin de optimism, directorul de PR al companiei Royal Caribbean, domnul Jo Briody.
[ads2]
Vizitatorii virtuali au posibilitatea sa exploreze diferite zone ale ambarcatiunii Allure of The Seas, putand alege sa viziteze restaurantele, piscinele, camerele sau zonele de recteatie ale impunatorului vas de croaziera si in acelasi timp, sa ajunga alaturi de acest colos al marilor, in cele mai exotice si cautate obiective turistice ale lumii. Chiar daca miscarile sunt limitate fata de tururile conventionala facute prin intermediul Google Steet View, programul reprezinta o alternativa de succes pentru croaziera mult visata. Este pana la urma o idee de business, dar care totodata deschide noi orizonturi pentru toti cei nevoiti din diverse motive, sa se multumeasca cu turismul virtual.
Facebook
Twitter
RSS