In urma solicitarilor venite din partea mai multor utilizatori, care s-au aratat deranjati de modul in care circula informatiile pe Facebook, mai marii retelei de socializare cauta o metoda prin care sa poata separa textele de satira de cele care prezinta informatii reale. Asadar, potrivit AFP, Facebook se gandeste sa introduca eticheta “satira” in fata tuturor textelor care nu prezinta informatii reale, ci sunt doar parodii sau chiar informatii false.
Ideea celor de la Facebook este deja testata in prezent, tinta principala a administratorilor celei mai mari retele de socializare din lume, fiind site-uri precum “Le Gorafi din Franta sau “The Onion” din Statele Unite ale Americii, publicatii online care s-au specializat in publicarea de informatii false, dar redactate si prezentate in cel mai serios mod posibil. Astfel, in fata link-urilor care trimit la site-urile mai sus amintite precum si la alte publicatii similare, Facebook a introdus eticheta “satira” si asteapta feedback-ul din partea utilizatorilor sai.
Facebook
Twitter
RSS