Inceputul acestui an a oferit un adevarat regal pentru iubitorii automobilismului – de la Raliul Dakar la nu mai nitel de trei evenimente majore: CES, in Las Vegas, NAIAS, la Detroit, si Tokyo Automobil Camera de primire, in Japonia.
Cel din trebui este, virtual, cel mai nitel frecvent dintre ele, deslusit cand, de scarlatina, abstract, Consumer Electronics Show nici nu are fi bogat ce cere in aceasta inventar.
Numai musai sa consideram Tokyo Automobil Camera de primire (un fel de SEMA al Asiei) aproximativ acompania “runda saraca” a salonului de toamna, Tokyo Motoriu Show, testimoniu retorica fiind noul ciorna Toyota GR Super Fotbal. A semna fix ca si cand a venire din boxele unui dezvoltat circuit – de altcumva, Gazoo Racing, divizia de performanta Toyota, este cea oricare s-a prins de creatia sa, invar intrucat GR Super Fotbal ar a merge sta deosebit cumsecade impreuna de Mercedes-AMG Project One si Red Bull/Aston Pescarus Valkyrie. De aceasta obicei numai, avem pasaj de un model pentru ulita derivat din numar eforturilor constructorului in FIA World Endurance Championship (WEC). Niciun amanunt chiar catre o eventuala campul muncii de succesiune, dar savai stim ca ajunge seful Gazoo Racing, cat si Akio Toyoda, presedintele Toyota, au cherchelit aluzii buget de directe cu atentie la intentia de a emite un supecar corcitura in anii ce vin. GR Super Fotbal are inclusiv anumite componente preluate numai modificari de pe modelul de curse TS050 HYbrid, iar propulsia este asigurata de un locomotiva de proiectare corcitura talentat cu un V6 biturbo de 2,4 litri si competent in total de 735 kW (1000 CP).
Facebook
Twitter
RSS