Retailler-ul de mobila si decoratiuni interioare a anuntat pe site-ul oficial, lansarea programului de comenzi online cu livrare la domiciliu, program valabil in intreaga tara. De asemenea, in comunicatul IKEA se arata ca in scurrt timp va fi introdusa si optiunea de plata prin internet, urmand ca livrarea produselor astfel platite, sa fie facuta in maxim 48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii. ” Pentru orice comanda online platesti 49 de lei pentru colectarea produselor din magazin, indiferent de numarul de articole, la care se adauga 1 leu/kg pentru livrarea prin curier rapid la tine acasa. Pretul total se calculeaza automat pe masura ce adaugi articole in cos. Plata comenzii se face in numerar, la livrare.”, a fost anuntul publicat de companie, citat de Mediafax.
[ads2]
In acest moment,in Romania exista un singur magazin IKEA, deschis in anul 2007 in zona comerciala Baneasa din capitala si potrivit ultimelor rapoarte de incasari, compania este in continua crestere. Astfel, in anul de catalog 2013 (1 septembrie 2012-31 august 2013), IKEA a incasat nu mai putin de 440 de milioane de lei (aproape 100 de milioane de euro), ceea ce fata de aceeasi perioada a anului anterior, inseamna o crestere cu 10%. Plusul inregistrat de IKEA, se datoreaza cresterii numarului de vizitatori, care in perioada amintita a atins borna de 3,2 milioane de oameni (cu 200.000 mai multi decat anul precedent), care au cumparat peste 12 milioane de produse. Cele mai multe articole vandute au fost cele de mobilier, reprezentand 56% din totalul vanzarilor, in timp ce restul de 44 de procente, au venit din accesorii si decoratiuni. Rezultate pozitive, au fost obtinute si de Departamentul IKEA Food ( compus din restaurantul IKEA, magazinul de delicatese suedeze si bistro-ul), care a incasat in anul 2012-2013 incasari de 32,9 milionae de lei, reprezentand o crestere cu 7 procente a vanzarilor.
Ca urmare a acestor statistici si din dorinta de a-si imbunatatii si mai mult performantele, conducerea companiei suedeze IKEA, a ales sa investeasca si in vanzarile online. Masura era oarecum asteptata, avand in vedere ca internetul este deja cea mai mare piata a lumii si continua sa creasca de la an la an, iar orice companie care respecta are puse la punct astfel de programe.
Facebook
Twitter
RSS