Twitter a anuntat o serie de schimbari, menite sa simplifice activitatea utilizatorilor.
Prima dintre acestea se refera la schimbarea modalitatii de cautare pe reteaua de socializare. Astfel, la cautarea unui anumit utilizator sau hastag, acestia vor beneficia de auto-completare pe cautare si corectare ortografica, pentru a ajunge la rezultate cat mai relevante.
De asemenea, printre rezultate va fi afisat atat pseudonimul celui cautat, cat si numele real. Twitter si-a imbogatit algoritmii de cautare, astfel printre primele rezultate afisate vor fi de acum companiile active, utilizatorii activi si vedetele care au conturi oficiale. Mai mult decat atat, utilizatorii vor putea cauta o anume informatie in propria retea de contacte. Segmentul de rezultate se va putea limita doar la “cunoscuti” sau la anumite persoane care acestea le urmaresc pe reteaua sociala.
De asemenea, Twitter a inceput si in Romania livrarea de reclame prin Promted Tweets ad. Serviciul ofera clientilor ce platesc pentru promovare posibilitatea de a selecta zonele in care este derulata campania si esantionul de utilizatori.
Facebook
Twitter
RSS